Wsparcie Informatyczne

Zazwyczaj, gdy dana osoba kupuje urządzenie elektroniczne związane z IT, towarzyszy mu gwarancja, która zapewnia indywidualne bezpłatne wsparcie IT na określony czas.
Jednak nawet jeśli taka gwarancja nie została udzielona, ​​istnieje wiele firm, które świadczą osobiste usługi wsparcia IT dla każdej osoby, która potrzebuje natychmiastowej pomocy.

Firmy wymagają również usług wsparcia IT, aby zapewnić, że ich systemy działają sprawnie i bez zakłóceń. Firmy, które w dużej mierze polegają na technologiach informatycznych, zwykle dysponują wewnętrznym zespołem wsparcia IT. Takie zespoły mają już systemy zapasowe na wypadek, gdyby coś poszło nie tak.

Gdy ktoś kupuje produkt, zwykle towarzyszy mu określona informacja. Informacje te zazwyczaj zawierają bezpłatny numer, pod który dana osoba może zadzwonić, jeśli potrzebuje pomocy. Jeśli potrzebujesz pomocy w konfigurowaniu urządzenia lub coś nie działa jak powinno, możesz zadzwonić, aby uzyskać odpowiedź na pytania dotyczące prawidłowego korzystania z produktu, a także pomóc krok po kroku w procedurach konfiguracji.

Pomoc telefoniczna była w przeszłości najczęstszym sposobem uzyskiwania dostępu do usług wsparcia IT. Jednak w ostatnich latach usługi te są oferowane przez e-mail lub interaktywną stronę internetową, a także przez telefon i połączenie zdalne np.: TeamViewer.

W przypadku, gdy pomoc oferowana przez telefon lub zdalnie nie jest wystarczająca, istnieją alternatywy. Zazwyczaj można skontaktować się z usługodawcą, aby uzyskać osobistą pomoc techniczną w zakresie problemu.

Dla tych, którzy nie mają nic przeciwko płaceniu za usługę wsparcia IT, są usługi płatne, które zapewnią im wszelką potrzebną pomoc i wiele więcej. Oprócz rozwiązywania problemów z właścicielem produktu, takie usługi premium mogą również oferować szkolenia i dostosowywanie.

Przykładowe usługi:

  • Stała i doraźna opieka informatyczna dla firm – outsourcing IT
  • Instalacja i konfiguracja systemów/oprogramowania Microsoft Windows/Server
  • Zakładanie i modernizacje sieci biznesowych
  • Instalacja i konfiguracja systemów Linux Debian, Ubuntu, dostosowywanie do współpracy z Windows
  • Podłączanie, instalacja oraz konfiguracja drukarek i urządzeń sieciowych
  • Oczyszczanie urządzeń z wirusów
  • Wykonywanie kopii zapasowej danych
  • Formatowanie i diagnozowanie dysków twardych
  • Diagnozowanie i naprawa Komputerów PC oraz Laptopów
  • Konfiguracja sieci przewodowych i bezprzewodowych
  • Rozwiązywanie problemów z komputerami w siedzibie firmy klienta , także zdalnie VPN, TeamViever
  • Doradztwo Informatyczne

To tylko część oferowanych usług sprawdź więcej w cenniku: